THIS IS MY SCRAPBOOK
MY PINTEREST

onsdag, december 8

Rebecca&Fiona är typ det skönaste jag sett, och anlednigen till att jag har börjat
använda fet och fett igen.

"Jag är inte för monarkin, en nu går vi på personnivå! Victoria tycker jag verkar
vara en asgrym tjej, verkligen. Hon är cool, stark, självständig. Jag ser upp till
henne. Och kungen verkar vara en skön kille som säkert skulle tycka det vore kul
att hänga med mig och Rebecca. Och om han gillar house också, då är vi ju perfect
match. Han verkar gilla att åka båt, det gör ju vi också. Dricka vin... det tycker vi
är kul. Så om han gillar vår musik också, då är vi ju bff" - Fiona

Gött med någon som kan tänka lite längre än "uuähhh" så fort man ska prata kungahuset.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sista avsnittet ikväll av Rebecca o Fiona :-(

(http://svtplay.se/t/140729/rebecca_och_fiona)

snorman_fanclub sa...

neeeej! Det blev tolv istället! två till! Och serr snorman, love them mer än livet!

Bloggarkiv


Totalt:
Den här månaden: